توجه بازدیدکنندگان عزیز از منوی گالری سایت را به نکات ذیل جلب می نمایم :

1- قبل از هر چیز از بیماران عزیزم که اکنون بهترین دوستان وسرمایه های من هستند و موجب گردیده اند به اشکال مختلف و یاموافقت با نمایش عکس هایشان در سایت فرصت تصمیم گیری بهتری در اختیار
علاقه مندان به عمل جراحی زیبائی توسط اینجانب فراهم گردد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و بهترین ها را در هر زمان برایشان آرزومندم.

2- اغلب عکس های بعد از عمل ارائه شده در این گالری در فاصله زمانی 2 تا 4 هفته یا 2 ماه بعد از جراحی تهیه شده است. همانگونه که مطلع هستید تغییرات ایجاد شده بعد از جراحی زیبائی بینی ، اغلب تا یکسال بعد از جراحی با فروکش کردن تدریجی ادم صورت و بینی تحقق می یابد.

3- بخشی از قضاوتهای مرسوم ما در مورد چهره دیگران ممکن است متأثر از دیدگاهها و سلیقه های فردی باشد ، در مورد تصاویر این گالری هم ممکن است مبنای قضاوت افراد ، سلیقه ها و نقطه نظرات شخصی آنها باشد که بعضاً منطبق با موازین علمی و استانداردهای زیبائی شناسی هم ممکن است نباشد. ایده آل های زیبائی شناسی مطابق با استانداردهای علمی در عمل جراحی زیبائی همواره اولویت اصلی جراح است مگر آنکه بیمار درخواست دیگری داشته باشد.

4- توجه داشته باشید هرگز دو بینی مشابه وجود ندارد و طبیعتاً دو تکنیک هم برای دو نفربصورت مشابه وجود ندارد ، بینی هر بیمار منحصر به فرد و تغییرات اعمال شده احتمالی هم برای همان فرد اختصاصی است,بنابراین مقایسه بینی خود باهرکدام ازاین عکسهاودرنتیجه انتظار همین نتیجه ازعمل جراحی خود منطقی نبوده وازنظر علمی هم پذیرفته نیست.

5- تمامی تغییرات واصلاحات مورد نیاز قبل از جراحی دریک بینی, ممکن است در حین و یا بعد از جراحی ، متناسب با وضعیت بالینی،بهداشتی ویاعملکردی قابل اصلاح نباشد و یا بصورت نسبی اصلاح گردد.
بعنوان مثال کوچک کردن پره های بینی تا جائی امکانپذیر است که برای بیمار اختلال تنفسی و عملکردی ویا بهداشتی ایجاد نکند در غیر اینصورت فیزیولوژی,بهداشت و عملکرد بینی ممکن است قربانی زیبائی گردد که این امر پذیرفته نیست.

6- در پایان از بازدیدکنندگان گرامی که قطعاً اینجانب را به مناسبت بازدیدشان از سایت ، مورد لطف و عنایت ویژه خود قرارداده اند تشکر و قدردانی می کنم,شمامیتوانیدازطریق پرسش وپاسخ ازطریق همین سایت ویا بصورت مراجعات حضوری,دیدگاهها ونقطه نظرات خودرا بامادرمیان بگذاریدوبرای مشاوره وحداقل امکانی که ماقادر به کمک درمورد آن هستیم بامادرتماس باشیدماامیدوار هستیم هرآنچه در نهایت پس از تحقیق و بررسی و جمع بندی نهائی آن برای شما اتفاق می افتد بهترین نتیجه ممکن و بهترین تصمیم در این شرایط حساس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست